Onsdag

Har jag sagt att jag har gått och blivit akademiker (visst kan jag kalla mig det, eller?) dvs studerande på högskola?! Förra veckan pendlade jag till Härnösand. Det verkar kul och intressant det där. Men det är mycket nytt och lätt är inget ord man använder för att beskriva saken. Det är blandade åldrar, i min studiegrupp grupp är de 4 (och jag), de är 21-22 år, det är nog de flesta i klassen. Jag blev godkänd på den lilla examinationen i torsdags.
Glömt vad jag läser? Beteendevetenskapliga linjen (6 terminer - 3 år) på distans. Denna termin: Pedagogik.
Jag pluggar mest hela dagarna, men brukar hinna med en fika med kompisarna :-)

Kommentarer
Postat av: stina

vad KUL att du börjat blogga igen!! :D

2009-09-17 @ 02:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0