28 oktober

Usch, jag kom och tänka på att den första snön kom 29e i fjol, har inte sett en enda flinga än, tack och lov. Idag åkte mamma och syster till kussen i Västerås. Jag åkte inte för att jag kände att jag hade för mycket att göra, så det är med sorg jag sa nej. Läste ett skumt mail igår kväll om omtenta, när jag bara skulle komplettera min "uppsats". Blev förvirrad och irriterad på samma gång. Men det visade sig att jag hade koll på läget endå. Puh!
Jag var nyss till Willys och handlade mat. Det var länge sedan jag körde Turbo, det är alltid lika kul att sätta sig där! Wihooo! Ikväll är det nattklubb på Våningen. Jag och A ska dit är det tänkt! :-)
Sen när hände det att jag brukar gå ut varje helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0