Härmar syster

Länk till henne

1. Fullständigt namn? - Emily Wallin

2. Exakt ålder? 19 år och typ 10 månader...

3. Vart bor du? - Sundsvall

4. Bor tillsammans med? - Mamma och syster

5. Husdjur? - Hund och hamster (inte mina egna)

6. Färg på ditt hus? - grå

7. När är du född? - 1990-01-26

8. Klass? - Jadu... Beteendevetarlinjen på mittuniversitetet '09 ?

9. Vilket år tar du studenten? - Redan avklarat! 2009!

10. Något jobb? - Nej, orka ;)

11. När gick du upp i morse? - 8.00

12. När ska du sova ikväll? - vet ej

13. Duschat idag? - yes.

14. Kramat någon idag? - näe...

15. Pussat någon idag? - nope.

16. Vad har du ätit idag? - macka, pasta & köttfärssås, biff med bambuskott och ris, en macka till... chokladbollar och sockerkaka...

17. Dagens klädsel? - jeans, svart lång tröja, utbyttes senast mot myskläder... :)

18. Dagens smink? - vardagligt, ingen speciellt...

19. Dagens sötnos? - Jag! Helt klart! ;)

20. Dagens roligaste? - Shit! Såg en lokal reklamfilm från Birstahov! Jag typ dog!


SOCIALT


21. Har du många vänner? - jodå

22. Hur många har du kysst? - det vill ni allt veta!

23. Vem kramade du senast? - mamma :)

24. Hur många har du haft sex med? - oooh! too personal ;P

25. Hur många har varit otrogna med dig? - hmm... :P

27. Har du pojk/flickvän? - nope.

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Katta :)

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - David: Gå och lägga dig?


FAVORIT


31. Film? - vet ej

32. Låt? - Schnappi! Haha, nej, vet inte :P

33. Mat? - Sushi!

34. Dryck? - Cola

35. Färg? - Grått

37. Stad? - Helsingborg so far

38. Land? - vet ej

39. Ämne i skolan? - eh... psykologi :)

40. År? - många bra, men '06 hör till favoriterna


SENASTE


41. Personen du tänkte på? - MIG!

42. Personen du kysste? - censur!

43. Gången du spydde? - inte kommer jag ihåg det! ;)

44. Gången du grät? - I söndags.

45. Pizzan du åt? - I torsdags. Calzone special.

46. Gången du var i Göteborg? - kommer inte riktigt ihåg... var ett antal år sen.

47. Gången du var i Stockholm? - april tror jag...

48. Gången du var full? - I lördags

49. Gången du var hög? - alltid!

50. Personen som såg dig gråta?- några


ANTINGEN ELLER


51. Svart eller vitt? - pass

52. Hund eller katt? - både och

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Både och

54. Tv-spel eller datorspel? - dissade

55. Singel eller upptagen? - pass

56. Hångla eller puss? - både och

57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - hår låter det med: skjut mig?

58. Ragga eller bli uppraggad? - hmm... ;)

59. Big Brother eller Paradise Hotel? - pest eller kolera?

60. Brunt hår eller blont? - svår fråga!

61. Blåa ögon eller bruna? -  jag har blå

62. Choklad eller lakrits? - hard one... choklad

63. Göteborg eller Stockholm? - pass

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - försökte vänster när armen var trasig. gick inte!

65. Coca cola eller fanta? - cola, lätt!

66. Pizza eller kebab? - både och

67. Randigt eller prickigt? - vet ej

68. Älska eller älskas? - Båda

69. Leva eller dö? - leva


ANTAL


70. Personer du älskar? -  några

71. Personer du hatar? - några

72. Pojk/flickvänner du haft? - haha!

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - hehe ;)

74. Glassar du ätit på en dag? - oj, kommer inte ihåg min barndom heller :P

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - en. tror jag.

76. Gånger du haft minnesluckor? - vet ej. tror inte det finns.

77. Gånger du varit hög? - alltid!

78. Personer du saknar just nu? - några

79. Gånger ditt hjärta brustit? - nej nej, mitt hjärta är gjort av stål! ;)


VEM


80. Vill du kyssa nu? - svår fråga

81. Ska du träffa imorgon? - vet ej

82. Sjöng du senast för? - kommer inte ihåg

83. Hade du senast en msn konversation med? - patetisk.nu

84. Spelade du tv-spel med senast ? - syster

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - MIG!

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - måste jag välja en? ;)

87. Förtjänar att dö? - måste jag välja en?

88. Är söt? - JAG! JAG!

89. Vill du sova med inatt? - MIG!


VAD


90. Gör dig glad? - jadu...

91. Gör dig ledsen? - mycket

92. Vad vill du helst göra nu? - hm...

93. Önskar du att du slapp göra? - hm...

94. Vill du ha nu? - censur!

95. Önskar du dig i julklapp? - det har jag inte tagit reda på än :)

96. Längtar du till? - ett självständigt och lyckligt liv.

97. Tycker du om dina betyg? - gjorde vad jag kunde...

98. Ångrar du i ditt liv? - ångrar inget

99. Är det bästa som hänt dig? - Det håller jag för mig själv

100. Hur mycket är klockan? - 22,54

Kommentarer
Postat av: Karolin

Haha, väldigt många som tyckte om året 06 har jag märkt ;P

2009-11-20 @ 22:16:24
URL: http://kwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0