Weekend is over

I lördags latade vi oss mest. Pizza till brunch och efteråt en storpack glass! Perfekt lördag efter en lång fredag med mycket fest. I söndags upptäckte jag tidigt att one tree hill har uppehåll (!) och min söndag var förstörd... i några sekunder. Jag upptäckte att T kunde ladda ner ju! Det blev en ganska bra söndag endå. Jag fick lite skolarbete gjort. Jag skulle diskutera Sverige och EU och olika ämnen som hör till. Förstod inte riktigt vad jag skrev och det var inte så mycket till diskussion då jag tycker att det krävs betydligt mycket mer fakta för att jag ska ha en någorlunda åsikt. Läraren får kalla mig dum i huvudet, men jag har ändå försökt göra uppgiften.
Under söndagen blev pappa förvånad över att jag och T ska bo isär om jag inte hittar mig ett jobb i närheten, utan tvingas bo med någon familjemedlem i Sundsvall. Dumt tycker jag, eftersom han var med och beslutade om det. Keff från mig.
Till något annat - vi gjorde världens godaste paj i söndags och jag lyckades med min första supergoda tzatsiki! Det blir dagens middag idag med! Precis... nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0