Momma's boys

Jag tittar på såpan Momma's boys på 3an (börjar kl 20). Ganska usel idé känns som det är mest för att försöka locka tittare att se på någon smörja. Det är 3 killar som letar sin framtida flickvän. Flickorna bor tillsammans, perfekt för catfight. Mammorna till killarna bor där också. En mamma är som de unga flickorna själv i sinnet, en är rasistisk även om hon själv har utlänsk bakgrund och den 3e har jag inte fått grepp om. De svarta tjejerna, eller åtminstonde en av dem, "attackerar" den rasistiska mamman drekt när de får chansen. Jag vet inte om det är så smart drag, eller så är det allt för dramat.
Det är puckat att detta ska visas i tv, jag skulle inte vilja bli känd för att vara med i en såpa där jag letar efter min kärlek. Att alltid försöka imponera skulle också vara jävligt jobbigt. Främst att vara upp i dessa olika personligheter skulle driva mig till vansinne innerst inne. I alla fall, varför inte bara visa en bra sida av sig själv och inte hålla på så mycket vore väl ändå bäst, men då blir det ingen bra tv? De där killarna i programmet, undra om de har samma åsikter som sina mammor... Lär de ju inte ha. Åh, jag är med i tv och jävlas med mamma samtidigt?

En åsikt bland många :P

Kommentarer
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. Fria att kopiera och besvara till din egna blogg så att dina läsare kan lära känna dig lite bättre! :) Varje månad den 25:e lägger jag upp nya frågor, så lägg datumet på ditt minne :D Dock blev det en dags försening den här gången ^^ Du kan också kolla mitt arkiv "20 frågor" för att kopiera mina äldre frågor. Välkommen in!

2009-05-26 @ 19:42:04
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. Fria att kopiera och besvara till din egna blogg så att dina läsare kan lära känna dig lite bättre! :) Varje månad den 25:e lägger jag upp nya frågor, så lägg datumet på ditt minne :D Dock blev det en dags försening den här gången ^^ Du kan också kolla mitt arkiv "20 frågor" för att kopiera mina äldre frågor. Välkommen in!

2009-05-26 @ 19:42:23
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0