Köra hit och dit...

Jag kom till Svensta efter tolv inatt. I morse vaknade vi kl 7 och skulle iväg med katterna till veterinären kl 8. Sedan for vi tillbaka till svensta på ärenden. Kl 9 var katterna kastrerade, Id-märkta och klara. Tillbaka hem med de små. Efter det körde jag Tobbe till jobbet i stan. När vi kom fram köpte han sin snygga kostym. Jag fick fulltank av hans chef (!) och sen skulle dom jobba och jag for hem. Bilen var inte så glad när jag körde hem, den gnisslade och tog emot. T pillar lite på den nu, får se om den blir bättre eller rasar ihop när jag kör den nästa gång. Sedan jag kom hem var jag helt slut. Har fått klart mitt projektarbete och ska skicka in det nu :-) Trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Karolin

Men emily, har du inte skoldag på tisdagar?! ;D

2009-05-12 @ 19:46:08
URL: http://kwallin.blogg.se/
Postat av: EMILY

Schhh, gick faktiskt in på lektionen i tid och sa till spanska-läraren att jag skulle med katterna till veterinären. Han vet(tror) att jag är engagerad så han sa okej och lät mig gå :P

2009-05-14 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0