Från i fredags

Jag hade spanska på förmiddagen. Då fick vi 2 häften, varav en var läsförståelse och den andra skrivförståelse. De låg på steg 3, vi är på steg 4 men det var en utmaning endå (?!). Vid sista uppgiften fick jag damp. Jag hittade en hålslagare och gjorde en vacker ram runt ett a4-papper, ritade på whiteboardtavlan och till slut - höjdpunkten - kontorsstolen! Snurr snurr! När jag avslutat mitt "utbrott" kom läraren in och vi gick igenom lite och jag såg borta ut. När vi fick sluta och jag gick mot dörren sa läraren: "Krya på dig, Emily!". What? Det var ju Maja, min klasskompis som var förkyld och hes, men tydligen var jag inte "frisk" heller då... Garvade ganska mycket sen i alla fall :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0