Balen


Gullig kvalité. Igår var det min bal (och 2 veckor kvar till studenten!!). Det tog ett antal timmar att göra sig i ordning, ang håret så skrek jag och svor lite. Stackars T ;-) Drack champagne innan det hela började kl 17, vi var lite sena så det blev inga parbilder på den fronten. Till förrätt var det laxroulad, gott! Till varmrätt var det en köttbit med kantarellbearnaise. Till sist vaniljpannacotta med hjortron, betyg: njaaa. Det var härlig underhållning och trevligt sällskap. Lärarna försvann ganska fort när alla ätit upp och började dricka, haha. Bandet var väl lite si och så, men vi hade kul. Efter det drog vi ut på krogen, det var väl inte världens bästa ställe, men roligt var det, träffade mycket roligt folk. Vet ej vad klockan var när jag kom hem, bara att fötterna gjorde riktigt ont, trots att jag var påverkad ;-)
På morgonen var man inte så pigg och fötter och ben gjorde riktigt ont.

Jag hade en mycket bra bal tillsammans med prinsen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0