20 frågor

Från Beciell
1. Blir det någon semester i sommar?
Räknar inte med någon större semester. Lär sitta i sundsvall och vara arbetslös...
2. Vad heter du i mellannamn om du har ett sådant?
Har inget mellannamn.
3. Vart var du om dagarna som liten när dina föräldrar jobbade?
Dagis. Mamma var föräldraledig med syster i tidiga år, då var jag hemma. Efter att jag var 7 år var hon sjukskriven pga whiplash.
4. Vilket annat språk hade du helst velat kunna prata flytande?
Spanska är väl närmast för min del...
5. Är du en Spara eller Slösa?
Var en spara en gång i tiden, nu är jag mer en slösa, men jag tror att jag hör till fattig-student-kategorin.
6. Vilket yrke tycker du är det hetaste en person av motsatt kön kan ha?
Byggarbetare ;-)
7. Har du gjort något riktigt roligt den här månaden?
Den senaste perioden (en månad lång) har jag varit på kryssning och rest till Spanien!
8. Hade du kunnat ställa upp i en dokusåpa?
Beror väl på vad det handlar om...
9. Vilken TV-serie hade du helst hoppat in och levt ditt liv i?
One tree hill! Defnitivt! OC, för att det är så himla fint och lyxigt!
10. För du en vanlig dagbok utöver din blogg?
Icke.
11. Tränar du inför "Beach 2009"?
Det fick spanienresan stå för, men visst tänker jag på mat och träning...
12. Tycker du det är jobbigt att svara när det är ett dolt nummer som ringer?
Lite spännande är det alltid :-)
13. Du måste tatuera in ett namn, men inte ditt eget.. Vems hade du valt?
Det är väl om jag skulle få barn då...
14. Vågar du ladda ned filmer/musik nu efter IPRED-lagen trädde i kraft?
Gjorde det inte innan så... det gör jag inte.
15. Ser du fram emot något just nu?
STUDENTEN!!!
16. Blundar du när det är hemska scener i tex skräckfilmer?
Nej.
17. Använder du lågenergilampor?
Vet ej... 1 i köket tror jag...
18. Vart i USA hade du helst rest om du fått välja?
Många ställen...
19. Vad tycker du är godast att lägga på grillen?
Helst spett, halloumi-ost, majskolvar och avslutningsvis marshmallows!!!
20. Vems självbiografi hade du helst velat läsa om du får välja vilken person som helst?
Ingen aning!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Kul du ville va med ;D

2009-05-02 @ 21:42:20
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0