20 frågor

Från Beciell.
1. Var du rädd för något särskilt som barn?
Jag var väldigt försiktig...
2. Vem skulle du önska började blogga?
Vet ej...
3. Använder du cykelhjälm?
Har ingen cykel, skulle nog va för lat för hjälm, men tanken skulle nog komma upp...
4. Tycker du att Sverige bör införa euron?
Jajjemen. För att slippa växla i euro-länderna typ ;-)
5. Hur brukar du sminka dig?
Ja, men när jag flyttade till Svensta började jag dra ner på det :P
6. Har du fått höra att du är lik någon kändis?
Avril Lavigne av någon liten släkting. Ingen håller med om det.
7. Tycker du att killen bör bjuda om ni hittar på något/dejtar?
Någon gång är ju uppskattat...
8. Vilken är den läskigaste film du har sett?
Hmm... glömmer bort titeln på filmer när jag väl sett en...
9. Samlar du på något?
Skulle man fråga T är det nog skor :P Navelsmycken om samlarobjekt, även om det inte är så mycket.
10. Umgås du vänskapligt med något gammalt ex?
Hahaha! Ehh... vad kallar man det? T umgås med honom hemma hos oss... Jag vill inte.
11. Har du något bra raggningsknep?
Ögonkontakt :-)
12. Har du flest tjej -eller killkompisar?
Tjejer i think.
13. Vanlig läsk eller light?
Sägs ju att de gör lika stor skada så vanlig.
14. Vann rätt låt Eurovision 2009?
Melodifestival my ass! Blir spyfärdig.
15. Har du bestämt träff med någon du snackat med över internet?
Nope
16. Vilken svensk artist/band är bäst enligt dig?
Vet ej.
17. Vad är ditt favoritsortsplagg?
Stora t-shirts eller klänningar - som jag ej använder ofta
18. Är dödsstraff rätt eller fel?
Fel.
19. Vilket var ditt första ord?
Grävskopa-traktor. Hehe.
20. Vilken svensk stad hade du valt att bo i om du inte fått välja den du bor i nu?
Oj, T måste också få va med och bestämma. Fick jag välja blir det Helsingborg :-)

Kommentarer
Postat av: Sofi

ROligt att du ville vara med!! Välkommen tillbaks den 25:e nästa månad för nya frågor´.. Fast du får ju gärna titta in däremellan med ;D ha de bra!!

2009-05-26 @ 23:33:20
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0