Uuuuh...

Idag har vi firat en polare som fyller 20. Fick både mat och dessert. Jag körde Lina till tågstation. Efter det iväg till tandläkaren. Shit! avgift på pakeringen. Virra runt i Haga, kuuuul. Framme hos tandläkaren. Här skulle det skrapas tandsten, tror hon skrapade tandkött. Blodigt värre...
Efter det blev förkyldningen värre...
Var upp till patygrannarna igen (han som fyller 20). Jag hittade en balklänning!! Mamma började nästan gråta när jag provade den, hehe. Med andra ord ser det ut som att klänningen blir gratis. Säger inget mer än att den är svart.
Pratade i telefon med kärleken, det verkar som att hans förkyldning inte är så jättehemsk, tur. Men jag lär inte vara hemma på ett bra tag...
Det blir till att vila dagarna framöver då. Eventuellt läkarbesök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0