Trååååk

Nu är jag less! Kände redan igår att näsan började bli täppt - igen. Imorse var det värre. Vad fan är det för fel?! Jag vill ut! Jag vill ut och gå på stan, eller något i alla fall! Idag är alla 3 hemma och sjuka. Alla irriterar varann. Det är ingen idé att jag försöker gå ut och göra något, har egentligen ingen ork och jag kommer säkert bli värre då. Eftersom jag vänta på vad som händer näst från min läkare kan jag inte åka hem heller...

Jag sitter med världens ångest för framtiden. Bostad har jag lagt på is eftersom jag inte har någon inkomst. Jobb måste helt enkelt gå, så jag letar för fullt, men man kan beskriva det som negativt. I skolan är jag efter, men inte så värst mycket tycker jag. Väntar på någon form av svar/mail från 3 lärare... Frågan om framtida studier gör mig bara förvirrad.

sjunker, sjunker, sjunker, KRASCH!!!
Världen är emot mig just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0