Härliga söndag

Idag vaknade jag till mitt alarm. Jag hämtade E i bredsand (visst är jag snäll? ;) Sedan såg vi Kenny begins! Hur bra som helst. Det blev många skratt. Jag tror att jag är en nörd på den fronten faktiskt. Jag menar, vi var inte de yngsta där direkt... När jag kom hem hade mamma gjort lasagne, mums! Efter det softade vi en stund innan vi åkte till farmor. Fick en jättegod chokladkaka. Mamma lyckades göra mig ganska pissed i en situation. Det jag är så förvånad över är att hon märkte det! Sedan gasade mamma hem så att vi inte missade så mycket av one tree hill, konstigt avsnitt om ni frågar mig. Pappa ringde efteråt. Resten av kvällen har spenerats framför tvn: Miami ink, Wipe out och sanningens ögonblick. Det var den kvällen det, jag är fortfarande kvar i sundsvall och förhoppningsvis ringer doktorn imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0