20 svar

Från Beciell
1. Hur bor du?
Sambo, 2 kissar, trång etta på 33 kvadrat.

2. Vad är din favoritefterrätt?
Just nu: vit chokladmousse, men allt uppskattas!

3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?

Det var inte längesen jag sa att jag ville vara osynlig och springa runt och jävlas, tex dra ner brallorna på folk!

4. Hemmafest eller utgång?

Utgång, har varit hemma så mycket.

5. Brukar du lyssna på ljudböcker?

Nej.

6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?

Inte vad jag kan komma på...?

7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?

Något i Spanien maybe :-)

8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?

Eremitkräfta!

9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?

Går SpHäst.

10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?

Att vara en god person.

11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?

Framåt!

12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?

Har inte ens sett ett helt avsnitt så... pass.

13. Har du gått på en blind-date nångång?

Njaej?

14. Har du eller har du haft ett smeknamn?

Emlan, Ly, Emil, Emi

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?

Ingenting.

16. Pratar du i sömnen?

Inte vad jag vet. Har mumlat lite smått.

17. Vad hade du helst velat få i present?

Alla presenter är uppskattade. Just nu tänker jag i större banor som är för dyra att ge bort :-P

18. Är du ärlig när du bloggar?

Ja!

19. Har du vunnit pengar någongång?

Jodå, det är småsummor några gånger.

20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?

Det får vi se.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Roligt att du ville vara med =))

2009-03-25 @ 14:40:00
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0