Uppföljning

Hur går det för mina nyårslöften då?
  • Jag ska göra ännu ett försök att sluta bita på naglarna.
    - nja, det går verkligen inte bra... men året är inte över än!
  • Jag ska ta körkort.  Check!
  • Jag ska kämpa mig igenom min sista termin av gymnasiet utan ett IG. Jajjemen!
  • Jag ska hålla i mina pengar.
    - nja, det blir väl bättre...
  • Jag ska bli självsäkrare
  • - jo då, det går framåt

  • Jag ska skriva ett CV
    - flera stycken, och sökt jobb dessutom men...
  • ...och förhoppningsvis få en anställning.
    - Inte än
  • Jag ska flytta ifrån Svenstavik.
    - Planer på g
  • Jag ska ge ännu mer kärlek till Tobbe.
    - det tycker jag jag lyckas bra med :-)

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0