Party's over

Hela dagen har varit regning och jag börjar landa på jorden igen. De senaste dagarna har jag varit ute och partat med studenterna. I onsdags var jag ut med K o co, riktigt härlig kväll att börja med. På torsdan var jag ut med A men vi kom hem tidigt den kvällen. Prislapp: öl & cider - 35 spänn! På fredan var det bäst, det var nog flest människor då med. Jag träffade en massa gamla vänner och såg tillbaka på de gamla goda tiderna. Jag förstod också hur jag utvecklats till den blyga och försiktiga tjejen till den gladare.
Mina fötter tog bra med stryk och idag har jag ett myggbett eller någon form av skada på min fotknöl så fotleden är svullen, tur att jag bara behövt vara hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0