7 juli

Igår var vi en sväng på Birsta, sedan till farmor och kusinerna. Vips så var klockan 20.30. Det var bara till att lägga sig.
Idag var det tråkigt väder. På jobbet rullar det på... lite smått kaos då dom ska byta lokal och bygga om osv... På lunchen köpte jag en ny bok: Där regnbågen slutar. Den värkar jättebra. På sommaren tycker jag om att läsa. Om det regnar och är tråkigt, eller på en filt ute i solen. Det hann spricka upp när jag skulle gå hem, tur det. Här har vi städat, jag har varit hurtig, trots att jag inte fick så mycket vila efter jobbet. Känner mig duktig. Det är skönt att få det gjort, det känns att man har mer tid efteråt än om man ska vila först.
Jag är förvirrad... Må ta mig till Svenstavik snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0