20 frågor

Från Beciell
1. Vilken är för dig den bästa högtiden?

Räknas min födelsedag? ;P

2. Vad har varit denna månadens höjdpunkt?

Jobbet :)

3. Är du ärlig om en vän frågor vad hon tycker om hennes klädsel trots att du tycker den är ful?
Jag säger väl snarare njaa än den är ful
 
4. Vilken veckodag gillar du bäst?

Söndag!

5. Vad är det farligaste du har gjort?

Farligt? Köra bil är farligt. Ramla av hästar och slå sig är också rätt farligt...

6. Har du sett någon bra film på sistone som du vill rekommendera?
Hmm... Ser inte så värst mkt filmer...


7. Vilken är din favorithamburgare?

Hmm... Hemmagjord.

8. Finns där någon du ogillar vars blogg du läser ändå?

Jajjemen. Hemligt.

9. Tror du på något övernaturligt?
Varken ja eller nej.

10. Tänker du på att äta nyttigt?

Någorlunda...

11. Vad tycker du om sommarens skotrend; gladiatorsandaler?

Inget jag äger... Har de underbara skorna (från tidigare i bloggen)

12. Vad ser du mest fram emot att göra nu under sommaren?

Vara med Tobbe :) <3

13. Vilken färg dominerar i ditt hem?

Vette fasen...

14. Vem har inrett ditt hem?

Inrett kan man ju inte kalla det... Ogillar tapeterna men det är ju inte så att man kostar på det i den där lägenheten. Vi har satt dit möbler som fanns tillgängliga bara :P

15. Vad anser du vara meningen med livet?

Vara lycklig. Göra någon form av att bli ihågkommen... Typ reproducera sig kanske? Haha. Flumm-svar.

16. Har du jobbat ideélt någon gång?

Ja jo... men jag kan inte komma på vad?

17. Vad ska du göra med skatteåterbäringspengarna?

Får ju inget idag... Skulle jag fått så skulle jag ha det gott bara...

18. Sminkar du dig när du går till beachen?

Ytterst lite.

19. Vilket djur ogillar du mest?

Hmm... Vet ej...

20. Vilket land besökte du senast?
España


Kommentarer
Postat av: Sofi

Roligt att du ville vara med på frågorna.. Och tack för länkningen :)

2009-07-11 @ 16:05:54
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0