Vad händer?

Igår bestämde jag mig för att vända tillbaka dygnet. Så jag gick till säng kl 22. Vaknade 00 och var tvärpigg. Jag tvingade mig själv att stanna i sängen för att kanske slumra endå. Men sedan kastade jag mig upp vid 2 och tog en macka och löste sudoku. Tobbe var också pigg. Vi såg 2 avsnitt one tree hill mitt i natten innan vi försökte slumra igen. Men icke. Det började svida i gommen osv. Så vända tillbaka dygnet? Det blev ju bara värre.

Jag har haft ångest sedan söndagkväll för att skolan börjar imorgon. Nu är jag också förkyld och så får det inte vara. Jag har inte råd med några sjukdagar nu. Någon som har dunderhonung eller liknande, jag menar något som botar och ger mig energi?

Och så de där dumma bergsbostäder som skiter i att laga tvättmaskinen. En jävla vecka har gått. Jag måste nog handtvätta idag... Jag hatar röda dagar!

Då vet ni dagens göra. Ska nog även hålla på med körkortsteorin, eller läsa ut min bok, lösa sudoku eller ligga på soffan och tycka synd om mig själv, men jag tror att Tobbe är lite less på det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0