Trött

Så, nu är släkten borta och jag har nu råd med ett körkort. Jag har även fått ljus, tjocksockar, glas (som gör att vi måste organisera om vårat kök), presentkort på IKEA med mer. Jag är mer än nöjd. Min kusse Samuel var här lite längre (dom bor ju typ 100 meter från oss). Jag var chafför åt syrran och hennes kille och busade lite med stereon ;-D Wiiihoooo!
 När jag kom hem var det spel och Disneydags som gällde. Sedan kom Samuels hämtning och vargen (Smilla, labrador).

Så nu sitter jag här utan energi. Däremot är jag sugen på att kika ut på krogen om några timmar. Jag är lite lat, orka byta kläder och sminka om sig. Men gör jag inte så så blir det ingen krog. Synd för mig. Skulle ha en personlig stylist här hemma och inte behöva göra någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0