Härligt

Klockan 8 i morse var jag på Vägverket. Trött som bara den. Därför kommer jag se otroligt mongo ut på mitt kommande körkort. Jag blev godkänd på teorin, 60 av 65, inte illa pinkat. Sedan åkte vi ner till sthlm, jag körde första biten. Jag körde så fort att övningskörnings-skylten försvann. Jävla Eniro och deras kartor ska man inte lite på, ush vad virrigt det var när vi närmade oss sthlm. Mamma trodde vi var helt åt fel håll tills efter ett litet tag då hon kände igen sig, jag gjorde ett mycket bra jobb som kartläsare/-tolkare i detta fall. Hon höll på att krocka i en rondell också.

Sedan var det Chris Brown som gällde. Vilken upplevelse. Många skrikande fjortisar också.

Nu är jag jättetrött. God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis, vad kul du klarade teorin :)

Hoppas allt är bra med dig annars :)

2009-01-24 @ 12:34:22
URL: http://complte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0