Fredag

Jag har sovit riktigt gott. Nu har jag nått ett stort mål och 2 stora stenar har ramlat från mina axlar. Det känns också som att jag har växt en decimeter (på insidan, haha). Det som återstår är hur ekonomin ska gå ihop, men det känns som att jag har stort stöd från släkten. Jag ska också kika in på arbetsförmedlingen och kolla om det finns något helgjobb tillgängligt för mig. Jädrar, vad mycket vuxenpoäng jag får! ;-)
Nu har jag också en hel del skolarbete att ta mig igenom. Det oroar mig lite, måste jag erkänna, men jag tar mig igenom det, det gör jag!

Denna dag kommer ägnas åt att:
Fixa bilen. Det är en lampa med en motor-ikon där det står check, som lyser. Det kunde vara något lort i avgassystemet om vi har tur, så vi skulle hälla i något i bensinen och att det eventuellt blir bra. Så jag ska väl ut på min körkorts-debut idag. Borde skaffa en ordentlig skiva så att syrran och jag kan åka runt och poppa ;-)
Baka och städa. Imorgon är det släktkalas!
Har jag någon tid över blir det väl plugg då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0