Utmaning

Hittade en utmaning :-)
1. Var du ett lugnt eller busigt barn?
Har inte så stor koll. Upplever att jag var lugn.
2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?
Solsemester helt klart. När vintern kommer vill jag utomlands.
3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Pluggar eller jobbar. Jag bor inte kvar här. Jag är lite rikare hoppas jag.
4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?
Sällan.
5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?
Ingen aning.
6. Hur är du klädd just nu?
Jag vägrar sitta still t-shirt och ljusgråa gympabrallor.
7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
Hästar, pyssla, rita & skriva... ?
8. Har du åkt ambulans?
Ja. 2 gånger om jag räknar snabbt. Borde vara 3 men jag klarade mig utan ambulans när jag bröt armen.
9. Vilken är din favoritalkoholdrink?
Snowball hittills.
10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Vet ej. 
11. Har du varit på någon musikfestival någongång?
Om typ yran räknas?
12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?
Det var inte många alternativ. Drog med T och träffade släkten på alla hjärtans dag.
13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?
Finns nog några kandidater men jag får inget svar på det.
14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Har inte blivit uppringd.
15. Vilken film såg du senast på bio?
Bio? Hmm... Sweeny Todd?
16. Kan du nämna tre skånska ord?
Verkligen inte. Går nästan inte att förstå dom ju.
17. När känner du dig som snyggast?
På sommaren iaf.
18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Inte just nu.
19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?
Nja, T & jag har blomsprutan framme för katterna, så det kan hända att någon blir offer.
20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
 Vet verkligen inte. T har spelat idag. Min telefon har en låt som ringsignal, men vad är det som räknas då?

Kommentarer
Postat av: Sofi

Roligt att du ville va med :))

2009-02-25 @ 19:43:31
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Ja, visst är hon! :) Man kan inte få nog av att titta på henne :)

2009-02-25 @ 20:07:48
URL: http://annaanilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0