Tisdag

Jag var uppe 6.30 och gick ut med hunden. Vid 8 tänkte jag höra av mig och ställa in resan till Röros, Norge. Sedan försökte jag avboka min tandläkartid, tror inte att det gick så värst bra... Kikade igenom min mejl, det ser ut som att jag är i Malaga, Spanien 6-17 april! Wihoo! Det kanske inte gick åt skogen det här endå.
Nu har jag småplockat lite här och börjat packa. Så vovven blev lite orolig. Vi har blivit riktiga polare när morsan varit borta. Men han saknar henne väldigt mycket endå.
Jag har lagt one tree hill i väskan, det lär ju inte vara så värst stor risk att jag glömmer det den här gången.
Alltså åker jag tillbaka till Svensta idag, enbart för Cocillanan (var det så det skrevs?) säger vi ;-) Nej ska jag vara ärlig så saknar jag den där Tobbe så fort han är utom mitt synfält. Jobbigt läge det där.

Kommentarer
Postat av: matilda

oooh, du lyckas ;D

2009-02-17 @ 17:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0