Sjukdag tusen?

Jag sov till 12 ungefär. Jag känner mig verkligen inte kry och det kännns som att T gör alla hushållssysslor. Fast jag tvättade ju igår. Jag blir väl skyldig honom att ställa upp då han är sjuk, men han är aldrig det. Jag lyckades smitta honom första gången jag var sjuk och bodde med honom.

Idag har studentmössorna kommit! Jag vill inte ens hämta ut den. Orsaken är att jag känner inte att jag är värd den än. Alltså, jag vill ha den då allt skolarbete är klart. Men jag ska kolla på den så att allt stämmer. Borde ju prova den så att det blev rätt. Fan :-P

Vi åt vår goda chili con carne till middag. Hur gott som helst! Sedan var jag helt slut och blev drabbad av en jobbig huvudvärk. Så jag låg på soffan och tyckte synd om mig själv. Matilda kom förbi en sväng. Jag kanske ska köra hem festprissarna från stan sen. Det är ju 100-dagars. 100 dagar. Inte alls långt kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0