Självberöm

Idag kände jag mig inte hundra på morgonen. Jag hade svårt att sova inatt också. Men jag testade att gå upp i vår kalla lägenhet och ta mig en dusch. Men sen tog det stopp. Så jag sov hela fömiddagen. Sedan var det dags för B-kursen i samhällskunskap. Något jag inte tycker så mycket om. Vi skulle reflektera över ett tjockt häfte om bla rättvisa. Jag körde på. Den sista halvtimmen gick jävligt segt, men jag hade gjort ett bra jobb, tycker jag. Hade också ett mini-möte med min mentor som blir mammaledig om 2 veckor. Jag insåg att jag hade en så mycket värre bild av mig själv och alla andra (jag tycker att jag har jättemycket läxor som jag ligger efter i och att alla lärare skulle gnälla på mig pga all ledighet och sjukskrivning). Jag har typ 3 uppgifter att göra klart denna vecka och känner varken press eller stress. Haha, fyndig jag är!
Så jag kunde gå hem med ett leende den här gången. Jag myste ner mig med ljus, te och choklad. Jag släppte allt och satt och kikade på One tree hill. Jag ringde också till mamsen och hörde om hon blev bättre i sin envisa förkyldning/influensa. Ska försöka ta tag i lite pugg snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0