Paus

Det är mitt i reklampausen. Jag ser förstås på One Tree Hill. Det här har typ varit världens lataste helg. Hostan är lite bättre, men ibland är det som att kroppen vill kväva sig själv, T kollar konstigt på mig eftersom det låter så konstigt, ibland som att jag håller på att dö. En natt fick jag en så hemsk host-attack att tårarna rann. Men nu har jag lovat mig själv att ta mig igenom denna vecka. Sedan är det ju lov. Dumma lov. Den 3e har jag tandläkartid, resten är inte planerat. Jag misstänker att pappa kommer att sätta in. Jag är bara så himla less på att resa nu. Vill stanna hemma för en gångs skull. Dessutom är april månad fullspäckad. Jag har rest så pass mycket att kompisar hör av sig och undrar var jag är. Ingen har koll på var jag är, jag har försvunnit helt enkelt. Jag ser fram emot fettisdagen på tisdag, dock vet jag inte om plånboken tillåter att jag tar en semla, så illa är det. Jag har köpt One Tree Hill säsong 4 nu som syrran ska ta sig igenom innan den följer med hem.
Nu har jag skrivit mig ur reklampausen och en bra bit in i fortsättningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0