Onsdag

Sjukdag 100 eller? Jag inleder med igår kväll då jag slumrade efter hostmedicinen, jag väckte mig själv genom att snarka eller mumla. Tobbe satt bara och skrattade åt mig. Då straffade jag honom genom att snarka honom i örat när det blev morgon. Vi steg inte upp förrän klockan var 14. Tokigt.
Så den här dagen for iväg. Jag lyckades påbörja en sorts bokrecension som skulle vara klar idag. Har gjort något i alla fall.

Saknar min favoritmamma gör jag också. Hon som alltid gör sitt bästa och ofta bryr hon sig mer om andra än sig själv. Men världen verkar vara emot henne ganska ordentligt ibland. Främst gäller det hennes nackskada som hon haft i ca 10 år. Det är tur att hon hittat något som gjort henne bättre, men det är en smärtsam behandling vad jag hört av henne.
Min mamma är en av de starkaste personerna jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0