Nej du...

Igår var jag nära döden. Ont i mage och huvud, täppt i näsan och så den där eländiga hostan. Ingen alvedon hemma och inga stålar. Men nu börjar dom komma in. Jag lyckades somna dock. Sedan var jag upp och körde festprissarna kl 3. Hemma 5. Med andra ord har jag gjort min debut-körning Svenstavik - Östersund. Riktigt skoj. Jag har därför inte varit vaken så värst länge. Denna morgon har det... snöat! Förvånade? Nu är det nästan för mycket snö och dom är väldigt slö på att skotta, detta sker vid kl 14. Fast grannen har en skyffel, så dom brukar göra preliminära "gångar". Händer idag då? Jag ska gå och lägga mig igen. Jag ska ösa i mig vatten, tror att det behövs. Mot kvällen ska vi nog ut och shoppa på ica innan morgondagens bussresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0