Helgen börjar

Det var någon som betedde sig lite sämre igår. Jag tog hans telefon och skickade iväg ett gulligt sms till några av hans kompisar. Han var lite seg av sig när det gällde att komma på det. jag var tvungen att förklara långsamt 3 gånger nu på morgonen. Sedan bar det av till skolan. Jag var något sen så jag missade var vi hade lektion, visste nästan inte ens om klassrummet, åh så smidigt. Men jag fick något gjort när jag satt i fiket i alla fall. Sedan hittade jag dom, eller dom hittade mig. Så jag fick lära mig lite spanska och skryta över min praktikplats! ;-)
Det kändes riktigt segt att ta sig upp på morgonen. Därför är jag stolt och ger mig själv lite extra beröm. Men jag ska fortsätta med pluggandet och sedan gå igenom alla kataloger från gårdagen. Det behövs tvättas också, men det kan en annan dag få användas till, dessutom är det krig här idag. (På grund av gårdagskvällen.)

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0