Friday

Jodå, jag kom upp 7.20 denna morgon. Katt-barnen börjar leva om ordentligt på nätterna, så man får inte så värst mycket sömn. I alla fall så hade vi svenska. Några läste dikter, sen fick vi boken Candide  att börja läsa. Drygt om ni frågar mig.
 
Jag är jättearg på SJ som har tagit mina pengar, nu visar det sig att företaget man betalar med genom internetbanken fick upp 2 bokningsnummer åt mig. Men det har ju avgått för länge sen. Håller tummarna för att det inte blir krångel när man vill ha tillbaka sina pengar. Klart jag skulle bli utan pengar på min mobil mitt i allt också.
Det är kul att vara vuxen.


Hade tänkt att göra klart lite skolarbeten, men nu kommer smärtan i hals och huvud fram. Taskigt. Gubben är krasslig han med, men där är det värre. Det kommer bli en luuuuuuuugn helg det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0