När man har tråkigt...

20 frågor...
1. Brukar du avge något nyårslöfte?

Ja, inte så stort dock, brukar nog inte hålla det så bra heller...

2. Läser dina föräldrar din blogg?
Mamma kanske...

3. Om du måste välja; Vilken dokusåpa hade du ställt upp i?
Hmm... Bachelorette? ;) haha


4. Vilket är ditt favoritplagg i garderoben?

Pyjamas! Lätt!


5. Hur ska du fira jul i år?
Hos mormor och morfar, med släkten på mammas sida... Släkten på pappas sida på juldagen.


6. Tråkigt eller mysigt att det blir mörkt tidigt nu?
Deprimerande, men mysigt ;)


7. Har du ringt polisen nångång?

Jajjemen, psyko-pervo kallades upplevelsen innan ;P


8. Har du firat jul utomlands någongång?

Nej


9. Den fulaste klädestrenden i år enligt dig?
Hmm... att jeans etc skulle vara så slitet, men det skulle vara till samma dyra pris vilket fall!


10. Om du fick välja att leva i en annan tid, när skulle du välja?

Ingen aning...


11. Vad anser du om gayäktenskap?

Jag tycker att det är flicka och pojke som ska vara kära osv... Vad är det roliga annars liksom? ;) Men alla är olika, och jag accepterar det :)


12. Vad är det löjligaste du har gråtit över såhär i efterhand?
Hmm... Ingen aning...


13. Har du fått skit för något du bloggat om?
Icke! :)


14. Skulle du kunna/vilja jaga (allt inräknat, skjuta, döda)?
Inte min grej... skulle vara vegetarian om jag skulle vara tvungen att döda djuret själv...


15. Vad har gjort dig mest arg denna månaden?
Listan är lång... och lite för privat för att publiceras...


16. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Snygg, personlig...


17. Vad heter du i mellannamn om du har ett/flera?
Har inget. För 100ade gången i bloggen...


18. Vilket nordiskt land tycker du har finaste språket?
Får jag säga Sverige?


19. Ett tråkigt jobb med bra lön eller ett roligt jobb med dålig lön?
Jag har lätt för att uppskatta saker, så bra lön då :P


20. Vad ska du göra imorgon?
Plugga och bli frisk. Kanske ta en tur på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0