Da'n före doppareda'n

Vad dagarna går fort! Jag har fortfarande inte riktigt förstått att det är självaste julafton imorgon! Hur har den här dagen sett ut då? Jo, jag är förkyld, hur bra tajming är inte det?! så jag har mest varit i liggande läge med datorn på magen. Har fått hela 130 sidor PDF lästa. Emellanåt har det varit tv, massa ätbart: häromdagen kom hyresvärden med fetaste korgen! bland annat en vitmögelost som luktar FIS! (om inte värre!) så jag fick offra mig och äta typ hela idag., jag har även städat rummet och det var verkligen behövligt, skäms Emily! Sedan provade jag ut 10 potentiella jul-outfits! Jobbigt jobbigt, men jag fick fram vad jag ska ha på mig på julafton. Det där med håret vet jag dock inte... Var även ut en sväng och hämtade mina partylite-ljus! nu doftar det gott på mitt rum!!


I söndags började snön välla ner! Tidigt måndag morgon skulle syster till frisören så det var jag som fick åka på att hjälpa henne gräva fram bilen och köra henne. Ja, gräva! Gillar inte att vintern kom på riktigt, men jag kunde inte låta bli att skratta. Vissa filer i stan var helt igensnöade! Tur att jag inte behövde köra i dem säger jag bara! Min syster åker knappt med mig nu. Åkrädd som tusan, trots att jag är en bra förare. Utan några års erfarenhet, så på så vis kan det vara förståeligt! Efter det var det lunch och shopping med farmor, sedan till henne och pyssla klart! Jag fick smaka glögg smaksatt med lime och vit choklad! Tummen upp! Det tog sin lilla tid att köra kan jag påstå! fick vänta ca 20 minuter när folk skulle få loss en låntradare som fastnat i en rondell! Efter den dagen var jag helt slut, antar att det var där min förkyldning bröt ut. Mitt immunförsvar är ju nedsatt pga pencillinen jag slutade med för ca 2 veckor sen.

God jul på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0