Tråk-Tisdag

Idag tog jag en timmes extra sovmorgon. Stygg jag är, haha. Jag gjorde ett prov i spanska. Trodde att det skulle vara svårare än det var. Vi får se vilken nivå det blir av det. Sedan var det opponering av projektarbeten, mycket kritik och mycket att tänka på! Inte nog med det så var det inte lite att göra på Samhällskunskapen. Mina axlar känns ganska tunga. Jaja, snart är det faktiskt studenten.

När jag kom hem var det tänkt att jag skulle ta mig en powernap men då klampade 2 pojkar in. Inget med det då. Äsch. Det blir en hel del pluggande denna kväll och även en promenad till ica, kan jag tänka mig. Imorgon är det halv-dag. Det låter bra.

Kommentarer
Postat av: karolin

varför halv-dag?

2009-04-28 @ 21:59:20
URL: http://kwallin.blogg.se/
Postat av: Emily

Sv: har bara schemalagd förmiddag :D

2009-04-28 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0