Tillbaka efter en trevlig helg


I torsdags for vi till Vemdalsskalet till forum! Vi hade en jättemysig stuga och hade riktigt kul. Det var fint väder hela helgen så en del pressande och de flesta brände sig lite. Jag var på första after-ski:n i mitt liv, måste säga att det var en ordentlig blandning av folk och vissa är inte riktigt klar i huvudet. Riktigt kul var det i alla fall. Det var också skönt att komma hem, jag körde Turbo, men jag blir lite besviken över att vi inte mötte polisen på vägen.
Idag är det 40 dagar till studenten! Det är hästskötarexamen 6/5, nervöst och även osäkert på om jag klarar det, men bara för att se hur mycket man kan. Jag fick tid för spirometri just den dagen så det får vänta. Annars är det mycket med skolan just nu...
Annars har jag datum som sista april då inget är planerat, sen börjar balen närma sig också, underbart! Jag måste till Sundsvall och shoppa...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0