Måndag

Och en bra sådan. Något segt att gå upp men jag var i skolan kl 8.30. Vi hade hästkunskap i 2 ½ timme. Sedan passade vi på att göra klart eftermiddagens självstudier. Vi ska presentera Svenstavik i bilder i EUprojektet med andra gymnasieskolor i EU. Kom dock fram till att bilderna var mest på skyltarna och inte själva byggnaderna, men om det skulle vara mer ordentligt så skulle det ta mer tid, vilket vi inte har. Det gick snabbt och bra i alla fall. Kom hem vid 12, åt korv med bröd och däckade på soffan, inte lite heller, värsta koman. Det var skönt i alla fall.
Nu är våren framme! Hoppas jag. Känslan finns där och snön är näst intill borta. Det är ljust och lite grönare. Jag blir lite gladare också. Jag tror att laddaren till kameran blev kvar i Sundsvall (kan du kolla karro?) men jag tror att den laddas när man kopplar den till datorn... Det är ju alltid kul med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0