Jag delar med mig

I ett såntdär mail av mamma...
  1. När gick du upp idag?
    Efter 9.
  2. Diamanter eller pärlor?
    Diamanter...
  3. Senaste filmen du såg på bio?
    Kenny begins!
  4. Favorit tv-program?
    One tree hill!
  5. Vad åt du till frukost?
    Havregrynsgröt.
  6. Vad är ditt/dina andranamn?
    Har inget!
  7. Din favoritmat?
    Har ingen speciell favoriträtt. Gillar tacos, grillat, sushi...
  8. Vilken mat gillar du inte?
    Kåldolmar, pannkaka...
  9. Favorit CD?
    Gavin DeGraw vad jag kommer på...
  10. Vilken bil kör du?
    Turbo - morfars Renault 5a
  11. Favoritmacka?
    Något från Subway!
  12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
    De som skiter i allt, vill förstöra för andra, själviska...
  13. Vilka är dina favoritkläder?
    De jag har när jag är hemma och myser...
  14. Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?
    Till ett ställe som är lugnt, varmt, fint och trevligt.
  15. Favoritklädmärke?
    H&M
  16. Var vill du dra dig tillbaka?
    Soffan eller sängen...
  17. Favorittid på dagen?
    Runt kl 18 mår jag bra.
  18. Var är du född?
    Sundsvalls sjukhus.
  19. Vilken är din favoritsport att se på?
    Hästsport?
  20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
    De flesta
  21. Vem tror du sänder detta tillbaka?
    Ingen?
  22. Coca cola eller Pepsi?
    Cola!
  23. Fotboll eller ishockey?
    Varken eller...
  24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
    Lite av varje. Gilla att sova :P
  25. Pedikyr eller manikyr?
    Manikyr.
  26. Några spännande nyheter att berätta?
    Det som pågår just nu - har just kommit hem från Spanien, ska till Vemdalen i helgen, studentbal 20/5, STUDENTEN 5/6
  27. Vad ville du bli när du var liten?
    Hästägare?
  28. Bästa barndomsminnet?
    Mycket svårt... när vi har varit ute och rest...
  29. Varit i Afrika?
    Nej, men såg dit när jag var i Spanien.
  30. Någonsin rullat in något i toapapper?
    Ömtåliga saker då vi flyttat...
  31. Varit med om någon bilolycka?
    I en krock-dikeskrasch när jag var 6 år...
  32. Favoritdag i veckan?
    Söndag
  33. Favoritblomma?
    Det finns många fina...
  34. Favorit-snabbmatsrestaurant?
    Ingen favorit...
  35. Äger du en cykel?
    Nej, har ägt...
  36. Vem fick du senaste mailet ifrån?
    Vet ej...
  37. I  vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
    Ingen...
  38. Läggdags?
    Föredrar kl 23...
  39. Vems svar är du mest nyfiken på?
    Inga förväntningar...
  40. Senaste personen du delade en middag med?
    Tidig middag igår med mor och syster - fläskfilé och potatiskroketter(?)
  41. Vad sysslar du med just nu?
    Gosar med Leo =)
  42. Favoritfärg?
    Vet ej...
  43. Tatueringar?
    Inte än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0