Vad har du gjort idag då?

Jag sov djup ett tag inatt, sen drömde jag att folk gick runt och sa åt mig att jag var kissnödig - och det var jag, så jag gick och kissade - i drömmen. Sen vaknade jag - kissnödig. Sen sov jag lite till. Sen blev klockan 7.10. Jag gnällde lite, snoozade till 7.30. Låg och gnällde lite till. 7.55 var jag uppe. Smink på, kläder på, frukost, packning och mot skolan - rekord!

Psykologi: det kognitiva perspektivet, det biologiska: nervceller osv...
Lunch: gröt - frukost till lunch.
Religion: kristendomen. Snaaaark.
Ny dator.
Hem.
Tillbaka.
Lämna sjukresefaktura, starta och installera stuff på nya datorn.
Hem. Bullar och te.

Tittade på The Love Guru och sedan One Tree Hill. Dags att tvätta nu kanske?
Sedan middag och en himla massa plugg ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0