Mat?

Nu är det i princip bara pasta och couscous i skafferiet. Vi har en hundring. Saker jag kommer på är krossade tomater, bacon eller korv, man kan ju göra en måltid på couscous, majs och ärtor, men jag undrar jag om han gokänner det, soppa, bröd. Försökte leta på recept-sidor, men där har dom ju aldrig billiga alternativ.

Jag hatar min ekonomi just nu. Orsaken var väl att jag inte jobbade i somras. Det här är första gången det är såhär. Jag är för snäll för att be om pengar från familj. Jag är liksom 18, jag ska börja kunna stå på egna ben.

Åh, vad jättearg jag är på sommaren. Jag skulle ha sökt en mentor som kunde planera upp mitt körkort, eftersom de flesta bara var "ööhhh, boka upp lite lektioner", mamma var "herregud, ska du köra varje dag?" plus att vi inte var överens om antalet övningskörningstillfällen. Visst, det har ju gått framåt, men i helhet känns det som att sommaren inte gett någonting.

Jag är fast mellan vad jag vill och vad familjen vill att jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0