Lata fredag

Idag har vi haft hemstudiedag. Jag kom upp halv nio imorse. Jag pluggade projektarbete och kikade efter stall i Spanien jag kan tänka mig att praktiera på. Efter det lite psykologi.
Jag har varit duktig och fått saker gjorda, men annars har jag inte varit så värst aktiv.

Det känns som att allt har glidit ur mina händer på något sätt. Jag satt och längtade efter att börja mitt sista år och försöka engagera mig i skolarbetet. Jag har närmare till stallet och längtade till att sätta igång med hästarna efter en hästlös sommar. Så var jag tvungen att bryta armen under mitt första ridpass. Och slita av fästet till ledbandet i armbågen. Jag lär ju vara handikappad ett bra tag. Men jag ligger inte hemma och gnäller, jag gör så gott jag kan. Jag brukar ha skuldkänslor för att jag sjukanmäler mig för lite yrsel, och jag känner fortfarande skuldkänslor även om jag har en skada och mina uppgifter blir sena. Det är precis som att världen rullar på men jag står still och tittar.
Jag har fått tid den 1a october så då lär ju gipset ryka i alla fall.

Just nu funderar jag på vad vi ska göra ikväll. Älskling har fått sitt pangpang-spel så han lär ju nörda hela kvällen. Först ska jag försöka övertala honom att göra sina goda chokladbollar.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0