Cappuccino och marmeladmackor

Fredagslyx! Till middag blir det lax! Det är resultatet av igår då vi var på Willys och gjorde av med cirka 1600 spänn. Plus kattmat på djurkompaniet. Sedan blev det middag på Max. Dumma som dom var skulle dom stanna hos en kompis ett tag, det var inte jag så värst sugen på efter 1 timmes storhandling, och dessutom var det risk för frysvarorna att tina. Så jag var inte den gladaste just då. Inte nog med det så ville föraren så gjärna hem så hastigheten var inte alls så laglig. En räv var nära att sätta livet till. Nu jävlar ska jag skaffa mig det där körkortet. Jag åker aldrig mer med 19+ killar.
Min sambo kommer inte ha en så värst trevlig tjej just nu.

Därför var vi endå hemma ganska sent - vilket resulterade i att jag vaknade 10.15, lite efter i mitt hemstuderingsschema. Nu blir det till att jobba gjärnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0