Tråkiga tisdag

Jag steg upp halv elva, ont i varenda muskel, men det värsta var att det sved i halsen. No way att jag kommer vara i stallet denna eftermiddag. Någon som undrar vad jag gjort? Red första gången på flera veckor. Det gick bra tyckte jag, jag var jätteglad. Dagen fortsatte med att jag drack te och åt gröt medan jag höll på med en psykologiuppgift om stress. Hela 4 sidor! Duktig flicka! Ska bli spännande att få se vad läraren skriver på den. Sedan tog jag en usch för att värma upp musklerna lite, nja, det gav nog ingn skilnad. Till lunch blev det rester från igår. Min älskling introducerade mig till pasta med tonfisk igår. Gott faktiskt. Nu ska jag försöka hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0