Torsdag

Upp 7 och in i duschen. Det är inte ofta jag orkar ta mig upp så tidigt! Idag bar det av till Östesund, mot mittuniversitetet vill säga. Det var hur mycket folk som helst. I alla fall kikade jag på turism, socionom och hur det är att läsa på universitetet. Det var bra info, men det var inte så mycket som jag tog åt mig, därför att det var helt enkelt inte min grej, kändes det som. Att läsa på universitetet öppnade mina ögon lite till, det känns som att framtiden kommer vara riktigt kämpig. Vi fick pyttelite lunch: en macka. Efter miun hade vi lite rast och sen skulle vi till moskén. Det var lagom spännande faktiskt. Bortsett från att man kände den där satans tidspressen på grund av min dåligt organiserade skola. Efter fem var jag hemma i alla fall. Det är iskallt ute så jag tog en dusch, sen gick jag och la mig en stund. Nu har vi ätit middag och strax ska jag försöka att plugga lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0