Söndsvall

Så är jag här igen. Utan svårigheter... förrutom att det var kallt, blåsigt och lite regn då jag rörde mig till och från bussen igår, plus att jag fick vänta en timme tills tåget skulle gå. Men det var inga förseningar i alla fall...

Detta hände denna söndag
  • Jag ställde om klockan, för dom som fortfarande är förvirrade ;-P
  • Hunden hoppade på mig ett antal gånger för att han är så glad att jag är hemma.
  • Jag var vid liv klockan 10 och fick en god frukost.
  • Jag och mamsen var ut på ärenden.
  • Jag kom fram en tragisk sak. Svenstavik är lite före än Sundsvall. De har varit före med både tyggummin och de där chipsen, så jag får vänta tills jag kommer hem igen.
  • Kom hem, vilade och tryckte i mig godis.
Nu räknar vi ner till One Tree Hill, eller jag räknar ju ner så fort det slutar varje söndag. Vi ska äta kyckling medans vi ser det. Mamma lagar jättegod mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0