Skojsiga fredag

Idag fick jag sova ut... Efter att jag hade tittat upp ett tag ringde min sjukgymnast och gav mig en ny tid på torsdag. Ha! Jag missar lite skola (Hej lata och oansvariga tonåring, lär ju få nån uppgift och ta igen det anyway). Sedan tittade jag på klockan och poff 11.22. Jag sov bort min förmiddag. Det blev marmeladmackor till frukost. Givetvis te till. Jag har blivit en te-människa. Med cappuccino på eftermiddagarna. Resten av dagen har jag datornördat och haft tvn på. Jag lyckades göra lite psykologi också. Sedan in i duschen. Gjorde 2 otroligt söta flätor av mitt slitna hår. Enbart för att försöka få till lockar. Sedan kom han innanför dörren. Han tyckte att jag var jättesöt och tillkallade mig pippilotta. Tack. Sedan satte jag igång med middagen: pasta med gårdagens korvstroganoff (vilket jag ägde på att tillaga igår!). Jag unnade mig ett glas sprite till maten. Jag åt mig proppmätt igen. Jag kommer ha världens fetaste valk snart, folk kommer tro att jag ska ha ungar. Men nu ska jag sätta igång inför hoppningen. Dags att promenera på dagarna. Lite simning och ev pilates eller till och med spinning? Wiiiihoooo.

Kvällen kommer ägnas åt att sitta hos grannen och titta på människor som spelar tvspel medans de jobbar på att bli påverkade typ. Jag ska sitta och smutta på min sourze-sprite och eventuellt tigga en öl.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0