Onsdag

Japp, vaknade sju av klockan. Älskling hade inte åkt till jobbet än, och var kelsjuk.
-Du, jag har 20 minuter på mig, sen ska jag till bussen.
-Ska du till stallet?
-Nej, till stan och ta av gipset. God morgon.
-Jahaaaaaa. Just det!

Usch vad stressigt och usch vad tråkigt med dessa väntetider. Men jag blev ju av med det i alla fall. Det såg bra ut, lite smått blå och sådär, men det var skönt att bli av med det och sätta igång igen. Efter läkarbesöket hade jag drygt 2 timmar att ta död på så jag köpte mig ett par sockor, gräddkola och en tidning. När jag väl var framme i byn så öste regnet ner. Det var inte kul. När jag kom hem tog jag en skön dusch och sedan vilade jag fram tills nu ungefär. Nu kokar jag pasta och tänker på hur mycket jag har att göra.

Gray's Anatomy kl 21, Kanal 5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0