Oj...

Mitt hår är kortare... Ganska så ordentligt, inte nog med det så färgade jag det idag... Väldigt mörkt! Sen tog det inte på vissa ställen, var ju så ljus och den dumma solen hade ju blekt. Innan såg det ju hemskt ut så jag ska kanske vara nöjd...

Idag har mamma och jag haft en skitbra dag! Vi for till gärde där jag fick repetera lite körning, sen körde jag väl en halv mil till Birsta (eller är det kortare?). Jag kan ju köra! :-) Detta var ännu en sak jag var bättre på efter att ha brytit armen. I alla fall så var vi först på ica maxi där vi köpte småsaker, jag köpte ett par mysbrallor mer än hårfärgen. Sedan satt jag och smaskade och mamma förstod vad det handlade om: pizzaslice på IKEA. Det är härligt att se min gamla arbetsplats... Efter det gick mamma in på willys och här är vi nu. Vi ska äta tacos och sedan har jag blivit lovad att få köra igen.

Jag har även pratat med katta i telefonen lite... Jätteskoj. Hoppas vi hinner träffas också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0