Nu rullar det

Jo. Jag kom upp 7.20 utan problem i morse. Det blev onyttiga marmeladmackor till frukost. 8.30 var det psykologi, riktigt kul faktiskt. Nu lär vi oss om stress och psykisk ohälsa. På rasten skulle vi välja inför studiedag på universitetet i Östersund. Jag valde Turism, Socionom och om att läsa på universitetet. Jag hade värsta paniken om vad jag skulle välja egentligen. Men jag tror det blir bra och ganska kul. På lunchen gick jag hem och åt toast med falukorv, tyckte att det blev ensamt med ost. Jag satt också med näsan i hästboken för att klara provet på eftermiddagen. Det gick väl sådär. Blev nog inte underkänd i alla fall :-)
Nu återstår det att plugga på inför prov i judendom imorgon. Eller jag kommer välja uppsats igen, biblan kanske har öppet så att jag kan låna lite bokar ;-)

Det börjar ordna sig nu, vi kom överens om att flytta till Östersund till våren, sedan får vi se var vi hamnar, men han tycker att jag ska välja det jag vill och han följer med mig. Så det kanske blir Uppsala senare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0