Måndag

Det var mörkt och kallt imorse då jag steg upp. I natt hade katterna turats om att slicka mig i ansiktet. Tidigt bar det av till stallet och jag kände mig piggare än vanligt. Den här gången gick ridningen inte lika bra. Jag börjar bli tveksam till den där tävlingen...

Hem, in i duschen, sedan låg jag i sängen och såg One Tree Hill. Beställde den där dyra himla studentmössan, vilket jag kommer söka sponsring för nästa vecka då jag besöker sundsvall igen. Jag tror att det finns någon som saknar mig. Hon börjar på M och slutar på amma.

Nu måste jag börja plugga till det där psykologiprovet. senaste uppgiften gick ju så bra. Imorgon ska jag också komma ihåg att söka ledighet så att jag får se Gavin DeGraw. Kom på att jag borde fixa hemresan också. Mycket göra denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0