Lite trögt

Vi satt och firade lill-Lördag igår kväll med födelsedagsbarnet. Det var en mysig kväll. Jag kom på mig med att försöka komma med smarta svar hela tiden. Halv tolv var jag hemma igen i alla fall. Jag ville absolut inte gå upp när klockan ringde. När jag väl var uppe och halvt i ordninggjord kom jag på att vi skulle skriva uppsatsen om judendom idag, så jag gjorde frukost och satt hemma med den. Nu när den är klar lite i förtid, jo jag skrev faktiskt lite extra än vad jag behövde också så känner jag mig jätteduktig. Undra om jag ska gå och lägga mig i 2 timmar igen. Det är så deprimerande väder idag. Dessutom ligger det kvar en sjusovare idag. Undrar om jag varit jävlig på morgonen? Så är det när man är student och bor i en etta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0